Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik GATES Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik HART Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HART
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MISFAT
Silnik PAYEN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
101656
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101656
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  83,0
Ciężar [kg]:  0,10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze