Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MASTER-SPORT do Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) ELRING
Silnik SWAG Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) EPS
Silnik GATES Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) GATES
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CONTITECH Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) FRAM
Silnik HART Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) LUK
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) VAICO
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 targa (992) 3.0 4 (992510) targa 385KM, 283kW, benzyna (2020.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
5.0 (3)
Kod produktu:
926/5Y-OF-PCS-MS
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
926/5Y-OF-PCS-MS
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  38
Ciężar netto [kg]:  0,07
Ciężar brutto [kg]:  0,10
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze