Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik GATES Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik HART Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HART
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KNECHT Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MISFAT
Silnik PAYEN Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992540) targa 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79)
Kod produktu:
HU 9001 x
dostępny
4.9 (79)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
HU 9001 x
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MANN-FILTER
4.9 (79)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.9 (79)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze