Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07)

Silnik LIQUI MOLY Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) LIQUI MOLY
Silnik CONTITECH Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) CONTITECH
Silnik EUROREPAR Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) EUROREPAR
Silnik BOSCH Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BOSCH
Silnik GATES Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) GATES
Silnik CHAMPION Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) CHAMPION
Silnik REINZ Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) REINZ
Silnik CORTECO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) CORTECO
Silnik ELRING Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FILTRON
Silnik INA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) INA
Silnik MEYLE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MEYLE
Silnik SKV GERMANY Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) SKV GERMANY
Silnik DENCKERMANN Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) DENCKERMANN
Silnik FA1 Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FA1
Silnik FAE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FAE
Silnik HUTCHINSON Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) HUTCHINSON
Silnik JP GROUP Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MAXGEAR
Silnik NRF Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) NRF
Silnik VEMO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VEMO
Silnik AE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) AE
Silnik AIRTEX Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) AIRTEX
Silnik AJUSA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ASHIKA
Silnik AUTLOG Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BREDA LORETT
Silnik CAFFARO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) CAFFARO
Silnik COMLINE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) DAYCO
Silnik DELPHI Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) DELPHI
Silnik DT Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) DT
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ENERGY
Silnik EPS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) EPS
Silnik ERA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ERA
Silnik EUROL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) EUROL
Silnik FACET Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FACET
Silnik FEBEST Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FRAM
Silnik GLASER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) GOETZE
Silnik HART Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) INTERVALVES
Silnik IPD Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JAPKO
Silnik JOHNS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JOHNS
Silnik K&N FILTERS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) KNECHT
Silnik KW Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) KW
Silnik LUCAS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) METELLI
Silnik METZGER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) METZGER
Silnik MULLER FILTER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) NPS
Silnik OEM Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) SIDAT-FISPA
Silnik SNR Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) SNR
Silnik SWAG Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VAICO
Silnik VALEO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VALEO
Silnik VEMA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VEMA
Silnik VEYANCE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) WIX FILTERS
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
067.810.010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
067.810.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  27
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Aluminium
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.822.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.822.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Długość [mm]:  19
Rozmiar klucza:  SW15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.822.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.822.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Długość [mm]:  19
Rozmiar klucza:  SW15
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  067.810.100
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
067.810.100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
067.810.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  27
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze