Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12)

Silnik EUROREPAR Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) EUROREPAR
Silnik ELRING Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) ELRING
Silnik REINZ Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) REINZ
Silnik CORTECO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) CORTECO
Silnik HART Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) HART
Silnik GLYCO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) GLYCO
Silnik MANN-FILTER Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) MAXGEAR
Silnik BOSCH Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) BOSCH
Silnik EUROL Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) GLASER
Silnik GOETZE Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) GOETZE
Silnik KNECHT Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik NPS Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) VAICO
Silnik VEMO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) VEMO
Producent:MAHLE ORIGINAL

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 279
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 279
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  76
Wysokość 1 [mm]:  69
Średnica zewnętrzna [mm]:  67,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  37
Średnica 4 [mm]:  50,0
Ciężar netto [g]:  57,0
Długożć opakowania [cm]:  7,5
Szerokość opakowania [cm]:  7,50
Wysokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 46
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 46
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  172
Średnica 2 [mm]:  72,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Średnica [mm]:  76,0
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Wysokość 1 [mm]:  170
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  17,10
Ciężar netto [g]:  447,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 311
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 311
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  520
Długość całkowita [mm]:  520,0
Szerokość [mm]:  161
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  161,0
Ciężar netto [g]:  384,0
Do 100 dni na zwrot
341,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
503 WV 47 00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
503 WV 47 00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  99,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  104,5
Długość [mm]:  141
Wysokość [mm]:  4,6
Średnica flanszy [mm]:  107,475
Przetwarzanie:  Połowicznie
Do 100 dni na zwrot
777,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3)
Kod produktu:
503 87 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 87 00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  83
Sworzeń o śr. [mm]:  24
Długość trzpienia [mm]:  65
Numer produkcyjny:  100 188
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.7 (3)
Kod produktu:
503 87 01
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 87 01
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  83
Sworzeń o śr. [mm]:  24
Długość trzpienia [mm]:  65
Numer produkcyjny:  100 188
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze