Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12)

Silnik MOTUL Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MOTUL
Silnik CASTROL Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) LIQUI MOLY
Silnik EUROREPAR Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) EUROREPAR
Silnik ELRING Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) ELRING
Silnik RAVENOL Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) RAVENOL
Silnik CONTITECH Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) CONTITECH
Silnik REINZ Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) REINZ
Silnik CORTECO Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) CORTECO
Silnik KAMOKA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) KAMOKA
Silnik FAE Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) FAE
Silnik HART Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) HART
Silnik SKV GERMANY Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) SKV GERMANY
Silnik VAICO Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) VAICO
Silnik DT Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) DT
Silnik FA1 Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) FA1
Silnik GLYCO Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) GLYCO
Silnik MANN-FILTER Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MEAT & DORIA
Silnik AJUSA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) AKRON-MALÒ
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BOSCH Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) BOSCH
Silnik BREDA LORETT Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) BREDA LORETT
Silnik BTA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) BTA
Silnik CONTINENTAL/VDO Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) CONTINENTAL/VDO
Silnik DELPHI Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) DELPHI
Silnik DRIVE + Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) ENERGY
Silnik EPS Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) EPS
Silnik ERA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) ERA
Silnik EUROL Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) EUROL
Silnik FACET Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) FACET
Silnik FEBEST Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) FLENNOR
Silnik GATES Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) GLASER
Silnik GOETZE Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) GOETZE
Silnik HC-CARGO Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) HUTCHINSON
Silnik INA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) INA
Silnik IPD Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) IPD
Silnik JP GROUP Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) KW
Silnik LUCAS Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) METELLI
Silnik METZGER Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) MEYLE
Silnik NPS Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) NPS
Silnik NRF Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) NRF
Silnik OEM Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) SIDAT-FISPA
Silnik SWAG Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) VEMA
Silnik VEMO Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) VEMO
Silnik VEYANCE Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 928 5.0 S coupe 288KM, 212kW, benzyna (1985.09 - 1986.12) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 730
dostępny
4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 730
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  170
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 710/1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 710/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  76
Średnica wewnętrzna [mm]:  37
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  37
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze