Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07)

Silnik EUROREPAR Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) EUROREPAR
Silnik ELRING Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) BOSCH
Silnik CONTITECH Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) CONTITECH
Silnik REINZ Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) REINZ
Silnik SKV GERMANY Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SKV GERMANY
Silnik GATES Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) GATES
Silnik INA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) INA
Silnik VAICO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VAICO
Silnik CORTECO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) CORTECO
Silnik FA1 Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FA1
Silnik FAE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FAE
Silnik HUTCHINSON Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HUTCHINSON
Silnik JP GROUP Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) JP GROUP
Silnik MANN-FILTER Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MAXGEAR
Silnik MEYLE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MEYLE
Silnik NRF Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) NRF
Silnik VEMO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VEMO
Silnik AE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) AE
Silnik AIRTEX Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) AIRTEX
Silnik AJUSA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) AJUSA
Silnik ASHIKA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BREDA LORETT Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) BTA
Silnik CAFFARO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) CAFFARO
Silnik CASTROL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) DRIVE +
Silnik DT Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) DT
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ENERGY
Silnik EPS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) EPS
Silnik ERA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ERA
Silnik EUROL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) EUROL
Silnik FACET Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FACET
Silnik FEBEST Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FLENNOR
Silnik GLASER Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) GOETZE
Silnik HART Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) IJS GROUP
Silnik IPD Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) KNECHT
Silnik KW Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAL? Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MAL?
Silnik MAPCO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) METELLI
Silnik METZGER Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) METZGER
Silnik MOTUL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MOTUL
Silnik NPS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) NPS
Silnik OEM Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SIDAT-FISPA
Silnik SWAG Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VEMA
Silnik VEYANCE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) WALKER PRODUCTS
Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
54-1172
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-1172
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Średnica wewnętrzna [mm]:  10,5
Szerokość [mm]:  22
Materiał:  Metal
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
59-0001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0001
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów:  3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez wtyczki
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
43-0015
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
43-0015
Jednostka:
szt
Wydatek [l/h]:  125
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie na wejsciu [V]:  12
Ciśnienie pracy [bar]:  4
Ilość połączeń:  2
Cisnienie [bar]:  3
Ciśnienie [psi]:  43,5
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
4.6 (11)
Kod produktu:
26-2080
niedostępny
4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-2080
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Wysokość [mm]:  123
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z dwoma zaworami zwrotnymi
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
59-0008
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0008
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Liczba przewodów:  3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze