Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) FA1
Silnik LUK Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) LUK
Silnik MANN-FILTER Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBEST Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) KNECHT
Silnik MULLER FILTER Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OEM Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik VAICO Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BOSCH Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERISTIC Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROL Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) EUROL
Silnik FAE Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik LUCAS Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) RAVENOL
Silnik SALERI SIL Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Porsche MACAN (95B) GTS (95BBL1) SUV 380KM, 280kW, benzyna (2019.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
232.150.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
232.150.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
-100%
0,09 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
232.150.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
232.150.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Aluminium
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
411-566
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
411-566
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Materiał:  Stal szlachetna
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze