Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR.MOTOR do Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie)

Silnik REINZ Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ELRING
Silnik HELLA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HELLA
Silnik FA1 Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FA1
Silnik EPS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) EPS
Silnik MANN-FILTER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FACET Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FILTRON
Silnik PAYEN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERISTIC Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROL Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) GLASER
Silnik HART Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAXGEAR Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) METZGER
Silnik PIERBURG Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) UFI
Silnik WIX FILTERS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFT1) liftback 571KM, 420kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM02214S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM02214S
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze