Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08)

Silnik ELRING Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) ELRING
Silnik FILTRON Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MANN-FILTER
Silnik TOPRAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TOPRAN
Silnik FA1 Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FA1
Silnik KAMOKA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KAMOKA
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FEBEST
Silnik CHAMPION Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) CHAMPION
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik BLUE PRINT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KNECHT
Silnik SWAG Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SWAG
Silnik BOSCH Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BOSCH
Silnik MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MAXGEAR
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik GLYCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GLYCO
Silnik JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) JP GROUP
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik AE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AE
Silnik AJUSA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BGA
Silnik BORG & BECK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BORG & BECK
Silnik COOPERS FIAAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) CORTECO
Silnik DOKUJI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAI AUTOPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FRAM
Silnik FRECCIA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FRECCIA
Silnik GATES Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GOETZE ENGINE
Silnik HART Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) IJS GROUP
Silnik IPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) IPARTS
Silnik KS TOOLS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KS TOOLS
Silnik NPS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) NPS
Silnik NTY Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) NTY
Silnik OEM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OEM
Silnik OPTIMA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) PURFLUX
Silnik QFIX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SASIC
Silnik SNR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SNR
Silnik TRISCAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 336
dostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 336
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  52,9
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,35
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 948 437
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 948 437
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1100
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 945
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 945
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1165
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
1 457 433 233
dostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 457 433 233
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Ilość:  1
Średnica zewnętrzna [mm]:  156
Średnica 1 [mm]:  92
Wysokość [mm]:  180
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 949 032
dostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 032
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  125
Długość [mm]:  1191
Szerokość [mm]:  19
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 986 502
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 986 502
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 003 448
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 003 448
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Długość całkowita [mm]:  560
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.9 (7 ocen)
Kod produktu:
1 987 948 933
niedostępny
4.9 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 948 933
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  125
Długość [mm]:  1191
Szerokość [mm]:  19
Podział zębów:  9,525
Liczba rolek kierunkowych:  2
Do 100 dni na zwrot
423,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze