Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AJUSA do Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie)

Silnik FILTRON Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FILTRON
Silnik CASTROL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) CASTROL
Silnik MANN-FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik BOSCH Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) BOSCH
Silnik OEM Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) OEM
Silnik FA1 Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FA1
Silnik KNECHT Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PZL SĘDZISZÓW Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik UFI Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) UFI
Silnik NIPPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NIPPARTS
Silnik SCT GERMANY Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik DRIVE + Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DRIVE +
Silnik FACET Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) HART
Silnik HELLA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) HELLA
Silnik PURFLUX Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik ELRING Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GATES
Silnik GLYCO Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GLYCO
Silnik GSP Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MAPCO
Silnik MEYLE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NPS
Silnik NRF Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) SASIC
Silnik SOFIMA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 140 (B7MU) liftback 91KM, 67kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
4.3 (3 ocen)
Kod produktu:
75000600
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
75000600
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  O wysokiej mocy
Pojemność [ml]:  310
Kolor:  Biały
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Nie zawarty w zestawie
Do 100 dni na zwrot
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze