Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ALCO FILTER do Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Silnik FILTRON Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik OEM Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) OEM
Silnik FA1 Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik KNECHT Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik UFI Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) UFI
Silnik NIPPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NIPPARTS
Silnik SCT GERMANY Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik FACET Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HELLA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA
Silnik PURFLUX Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik ELRING Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GATES
Silnik GLYCO Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GLYCO
Silnik GSP Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAPCO
Silnik MEYLE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NPS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NPS
Silnik NRF Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Renault CLIO V (B7_) 1.6 E-TECH 145 (B7MU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ALCO FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ALCO FILTER
4.0 (4)
Kod produktu:
SP-1002
dostępny
4.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
SP-1002
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  66,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  69,0
Wymiar gwintu:  M20 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze