Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03)

Silnik MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MOTUL
Silnik LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) LIQUI MOLY
Silnik BOSCH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) BOSCH
Silnik MAHLE ORIGINAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MAHLE ORIGINAL
Silnik FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) FEBI BILSTEIN
Silnik K&N FILTERS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) K&N FILTERS
Silnik REINZ Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) REINZ
Silnik SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) SWAG
Silnik AJUSA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) AJUSA
Silnik CORTECO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) CORTECO
Silnik GATES Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) GATES
Silnik KNECHT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) KNECHT
Silnik PURFLUX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) PURFLUX
Silnik VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) VAICO
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik COOPERSFIAAM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) COOPERSFIAAM
Silnik DT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) DT
Silnik ELWIS ROYAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) EUROL
Silnik EUROREPAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) EUROREPAR
Silnik FAE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) FRAM
Silnik GLASER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) GLASER
Silnik GLYCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) GLYCO
Silnik GOETZE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) GOETZE
Silnik HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) HART
Silnik HOFFER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) HOFFER
Silnik JP GROUP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) METELLI
Silnik METZGER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) METZGER
Silnik NPS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) NPS
Silnik OCAP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) OCAP
Silnik OEM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) OEM
Silnik PAYEN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) PAYEN
Silnik PIERBURG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT-FISPA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) SIDAT-FISPA
Silnik TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) TRISCAN
Silnik VEMO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) VEMO
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 981
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 981
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  93,5
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  287,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 249
niedostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 249
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  150
Średnica zewnętrzna [mm]:  152,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica 4 [mm]:  103,5
Średnica 3 [mm]:  88,0
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  15,20
Wysokość opakowania [cm]:  15,50
Ciężar netto [g]:  300,0
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze