Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10)

Silnik JAPANPARTS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ASHIKA
Silnik ELRING Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ELRING
Silnik EUROREPAR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) EUROREPAR
Silnik BOSCH Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BOSCH
Silnik REINZ Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) REINZ
Silnik MAHLE ORIGINAL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik K&N FILTERS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) K&N FILTERS
Silnik CORTECO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) CORTECO
Silnik MAXGEAR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MAXGEAR
Silnik FA1 Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FA1
Silnik GATES Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GATES
Silnik JAPKO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) JAPKO
Silnik KNECHT Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) KNECHT
Silnik PURFLUX Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) PURFLUX
Silnik SKV GERMANY Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) SKV GERMANY
Silnik VAICO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VAICO
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik GLYCO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GLYCO
Silnik VEMO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VEMO
Silnik AE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) AE
Silnik AJUSA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) AJUSA
Silnik AUTLOG Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BORG & BECK
Silnik COOPERSFIAAM Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) DOKUJI
Silnik DT Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) DT
Silnik ELWIS ROYAL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ENERGY
Silnik ERA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FLENNOR
Silnik FRAM Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FRAM
Silnik FRECCIA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FRECCIA
Silnik GLASER Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GLASER
Silnik GOETZE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GOETZE
Silnik HART Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) HART
Silnik INA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) INA
Silnik INTERVALVES Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) INTERVALVES
Silnik IPD Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) IPD
Silnik IPSA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) IPSA
Silnik JOHNS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) JOHNS
Silnik KAWE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) KAWE
Silnik MAPCO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) METELLI
Silnik METZGER Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) METZGER
Silnik MISFAT Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MISFAT
Silnik NE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) NE
Silnik NPS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) NPS
Silnik OCAP Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) OCAP
Silnik PAYEN Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SKF Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) SKF
Silnik TRISCAN Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VEMA
Silnik VIC Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VIC
Producent:PURFLUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
LS188B
dostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
LS188B
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wymiar gwintu:  3/4"-16
Wysokość [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze