Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) REINZ
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik CONTITECH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTITECH
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUK
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPARTS
Silnik PURRO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik SKF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HEPU
Silnik K&N FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik ABAKUS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BUGATTI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BUGATTI
Silnik BUGIAD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DRI
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GLYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLYCO
Silnik GRAF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GRAF
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik KLOKKERHOLM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KWP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KWP
Silnik MASTER-SPORT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NK
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik PRASCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PRASCO
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CONTITECH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
5.0 (8)
Kod produktu:
CT1169
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT1169
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  87
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,1
Szerokość [mm]:  10
Podział zębów:  5
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

CONTITECH
5.0 (8)
Kod produktu:
CT1167
dostępny
5.0 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT1167
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  163
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,15
Szerokość [mm]:  20
Podział zębów:  7
Do 100 dni na zwrot
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
5.0 (27)
Kod produktu:
CT1167K1
dostępny
5.0 (27)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT1167K1
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  26,5
Szerokość opakowania [cm]:  16,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,5
Ciężar [kg]:  1,17
Ilość zębów:  163
Szerokość [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot
336,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.9 (31)
Kod produktu:
CT1169WP3
dostępny
4.9 (31)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT1169WP3
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  28
Szerokość opakowania [cm]:  17,5
Wysokość opakowania [cm]:  24
Do 100 dni na zwrot
615,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze