Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GSP do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) REINZ
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik CONTITECH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTITECH
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUK
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPARTS
Silnik PURRO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik SKF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HEPU
Silnik K&N FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik ABAKUS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BUGATTI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BUGATTI
Silnik BUGIAD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DRI
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GLYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLYCO
Silnik GRAF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GRAF
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik KLOKKERHOLM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KWP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KWP
Silnik MASTER-SPORT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NK
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik PRASCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PRASCO
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI RS iV Kombi 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0)
Kod produktu:
533853
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
533853
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0)
Kod produktu:
531405
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
531405
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Do 100 dni na zwrot
219,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze