Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS do Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie)

Silnik REINZ Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) REINZ
Silnik ASHIKA Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik JAPANPARTS Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KNECHT Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik AMC FILTER Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DRIVE + Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELRING Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) EPS
Silnik FACET Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik K&N FILTERS Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KW Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) KW
Silnik PIERBURG Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) PIERBURG
Silnik SWAG Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) SWAG
Silnik VIC Subaru BRZ (ZD8) 2.4 coupe 234KM, 172kW, benzyna (2021.12 - obecnie) VIC
Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
J1317007
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J1317007
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  68
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  J9131000
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  J9131003
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J1322132
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J1322132
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  38
Długość [mm]:  271
Szerokość [mm]:  152
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze