Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie)

Silnik PURFLUX Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik SCT GERMANY Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik BOSCH Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik UFI Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik ACKOJA Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ACKOJA
Silnik ASHIKA Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BREMI Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BREMI
Silnik DOLZ Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) DOLZ
Silnik FRAM Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik HELLA Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JAPANPARTS Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KAWE
Silnik MAXGEAR Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik VEMO Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Subaru OUTBACK (BT) 2.5 Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F118901
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F118901
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Średnica [mm]:  69
Wymiar gwintu:  M20x1,5 6H
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  63
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
F257401
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F257401
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr powietrza
Długość [mm]:  232
Szerokość [mm]:  219
Wysokość [mm]:  40,5
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze