Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie)

Silnik ELRING Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FA1
Silnik FEBEST Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FEBEST
Silnik CORTECO Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) CORTECO
Silnik KNECHT Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KNECHT
Silnik OEM Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) OEM
Silnik FRAM Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FRAM
Silnik MAHLE Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MAHLE
Silnik VAICO Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) VAICO
Silnik K&N FILTERS Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PURFLUX Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik SKF Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) SKF
Silnik BGA Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BGA
Silnik PAYEN Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ACKOJA
Silnik AISIN Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) AISIN
Silnik AMC FILTER Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COOPERSFIAAM Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik FAI AUTOPARTS Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRECCIA Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) INA
Silnik IPD Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) IPSA
Silnik KAVO PARTS Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KING Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LAUBER Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) LAUBER
Silnik MAXGEAR Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NE
Silnik NPS Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NPS
Silnik NTY Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QFIX Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) QFIX
Silnik SOG Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) SOG
Silnik STONE-JAPAN Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik YAMATO Toyota 4 RUNNER V (_N28_) 4.0 (GRN280_) SUV 275KM, 202kW, benzyna (2010.01 - obecnie) YAMATO
Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
CH10158ECO
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
CH10158ECO
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Średnica wewnętrzna [mm]:  28
Wysokość [mm]:  81
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze