Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL do Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik AJUSA Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) AJUSA
Silnik HART Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) HART
Silnik NIPPARTS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NIPPARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik KAVO PARTS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik PAYEN Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AUTOMEGA Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) BIRTH
Silnik CASTROL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DENSO Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DENSO
Silnik DR!VE+ Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ELRING
Silnik ELWIS ROYAL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FACET
Silnik GOETZE Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) GOETZE
Silnik JP GROUP Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) JP GROUP
Silnik KING Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KING
Silnik KW Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAPCO Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MAPCO
Silnik NPS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NPS
Silnik NTY Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) VEMA
Producent:CONTINENTAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
28.0002-0355.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL
Kod:
28.0002-0355.2
Długość [mm]:  179,0
Szerokość [mm]:  117,0
Wysokość [mm]:  38,0
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze