Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DT do Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HART Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) HART
Silnik AJUSA Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) AJUSA
Silnik NIPPARTS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NIPPARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik KAVO PARTS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MASTER-SPORT Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik PAYEN Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AUTOMEGA Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) BIRTH
Silnik CASTROL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DENSO Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DENSO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DRIVE +
Silnik DT Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DT
Silnik ELRING Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ELRING
Silnik ELWIS ROYAL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FACET
Silnik GOETZE Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) GOETZE
Silnik JP GROUP Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) JP GROUP
Silnik KING Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KING
Silnik KW Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAPCO Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MAPCO
Silnik NPS Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NPS
Silnik NTY Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Toyota C-HR (_X1_) 1.8 SUV 98KM, 72kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) VEMA
Producent:DT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT
0 (0)
Kod produktu:
4.20203
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
4.20203
Jednostka:
szt
Masa [g]:  16
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze