Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03)

Silnik LIQUI MOLY Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) LIQUI MOLY
Silnik FILTRON Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) FILTRON
Silnik JAPANPARTS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) JAPANPARTS
Silnik MANN-FILTER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MANN-FILTER
Silnik ASHIKA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) ASHIKA
Silnik KAMOKA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) KAMOKA
Silnik PURFLUX Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) PURFLUX
Silnik IPARTS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) IPARTS
Silnik HENGST FILTER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) HENGST FILTER
Silnik JAPKO Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) JAPKO
Silnik KNECHT Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) NIPPARTS
Silnik VALEO Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) VALEO
Silnik ALCO FILTER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) CLEAN FILTER
Silnik CONTITECH Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) CONTITECH
Silnik GATES Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) GATES
Silnik JP GROUP Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) JP GROUP
Silnik MULLER FILTER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MULLER FILTER
Silnik SOFIMA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) SOFIMA
Silnik ACKOJA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) ACKOJA
Silnik AE Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) AE
Silnik AISIN Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) AISIN
Silnik AJUSA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) AMC FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) BORG & BECK
Silnik COMLINE Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) DENCKERMANN
Silnik DJ PARTS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) DJ PARTS
Silnik DOKUJI Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) DOKUJI
Silnik DRIVE + Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) DRIVE +
Silnik DT Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) DT
Silnik ELRING Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) ELRING
Silnik ELWIS ROYAL Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) EPS
Silnik FAE Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) FRAM
Silnik GLASER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) GLASER
Silnik GLYCO Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) GLYCO
Silnik HART Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) HART
Silnik HC-CARGO Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) HOFFER
Silnik INA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) INA
Silnik IPSA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) IPSA
Silnik JPN Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) JPN
Silnik K&N FILTERS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) KAVO PARTS
Silnik KING Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) METELLI
Silnik MISFAT Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) MISFAT
Silnik NPS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) NPS
Silnik OEM Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) OEM
Silnik OPTIBELT Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) OPTIMAL
Silnik OYODO Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) OYODO
Silnik PAYEN Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) PAYEN
Silnik PZL SĘDZISZÓW Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) ROULUNDS RUBBER
Silnik SAKURA Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) SAKURA
Silnik SCT - MANNOL Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) SCT - MANNOL
Silnik SKF Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) SKF
Silnik TRISCAN Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) UFI
Silnik VAICO Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) VAICO
Silnik VIC Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) VIC
Silnik WIX FILTERS Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1976.02 - 1978.03) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 236
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 236
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96,0
Ciężar netto [g]:  397,0
Średnica [mm]:  93,3
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 23
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 23
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96
Średnica [mm]:  93,2
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  72,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  449,0
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 23 OF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 23 OF
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Średnica [mm]:  93,2
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Ciężar netto [g]:  451,0
Wysokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 2
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  58,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  236,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  180,0
Średnica 3 [mm]:  180,0
Średnica 4 [mm]:  208,0
Do 100 dni na zwrot
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze