Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) ELRING
Silnik KNECHT Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik K&N FILTERS Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik HENGST FILTER Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MANN-FILTER Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) FILTRON
Silnik VAICO Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) BOSCH
Silnik SCT GERMANY Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik AJUSA Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) AJUSA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik PAYEN Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLIC Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) FRAM
Silnik HELLA Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) HELLA
Silnik IPSA Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) MISFAT
Silnik PURFLUX Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Toyota COROLLA Cross (_G1_) 2.0 VVTi Hybrid (MXGH12) SUV 196KM, 144kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 534
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 534
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  65,2
Wysokość [mm]:  71
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  61,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54,9
Moment dokrecenia [Nm]:  16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  207,0
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Wysokość opakowania [cm]:  7,80
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 5056
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 5056
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  175
Długość całkowita [mm]:  175
Szerokość [mm]:  164
Ilość montowana w aucie:  1
Ciężar netto [g]:  142,0
Długożć opakowania [cm]:  18,6
Wysokość opakowania [cm]:  19,60
Szerokość opakowania [cm]:  4,60
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze