Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07)

Silnik ELRING Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) ELRING
Silnik REINZ Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) REINZ
Silnik FILTRON Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FILTRON
Silnik AJUSA Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FA1
Silnik KNECHT Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) PURFLUX
Silnik MAHLE ORIGINAL Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik GATES Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) GATES
Silnik VAICO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) VAICO
Silnik ABAKUS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) ABAKUS
Silnik FEBEST Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FEBEST
Silnik IPARTS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) IPARTS
Silnik UFI Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) UFI
Silnik CONTITECH Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) CONTITECH
Silnik PAYEN Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) PAYEN
Silnik ACKOJA Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) ACKOJA
Silnik AE Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) AE
Silnik AMC Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) AMC
Silnik ARCO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) ARCO
Silnik BGA Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) BGA
Silnik BORG & BECK Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) CORTECO
Silnik DOKUJI Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) ELWIS ROYAL
Silnik FAI AUTOPARTS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FRAM
Silnik FRIGAIR Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FRIGAIR
Silnik GLASER Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) GLASER
Silnik GLYCO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) GLYCO
Silnik GOETZE Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) GOETZE
Silnik HART Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) KAVO PARTS
Silnik KING Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAPCO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MAXGEAR
Silnik NE Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) NE
Silnik NPS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) NPS
Silnik NRF Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) NRF
Silnik OEM Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) OEM
Silnik OYODO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) OYODO
Silnik PURRO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SOG Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) SOG
Silnik STONE-JAPAN Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) SWAG
Silnik TRISCAN Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) WIX FILTERS
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-2423
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-2423
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Grubość [mm]:  1,7
Materiał:  Aluminium
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Ciężar [kg]:  0,001
Szerokość opakowania [cm]:  2,1
Wysokość opakowania [cm]:  0,15
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V38-0011
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V38-0011
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  54
Wysokość [mm]:  90
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica [mm]:  67
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Ciężar [kg]:  0,26
Szerokość opakowania [cm]:  7,4
Wysokość opakowania [cm]:  10,3
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze