Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07)

Silnik CONTITECH Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) CONTITECH
Silnik EUROREPAR Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) EUROREPAR
Silnik BOSCH Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) BOSCH
Silnik ELRING Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) ELRING
Silnik AJUSA Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) AJUSA
Silnik GATES Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) GATES
Silnik HART Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) HART
Silnik INA Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) INA
Silnik JP GROUP Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) JP GROUP
Silnik AE Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) AE
Silnik AMC Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) AMC
Silnik BORG & BECK Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) BORG & BECK
Silnik BREMI Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) BREMI
Silnik CHAMPION Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) CHAMPION
Silnik CORTECO Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) CORTECO
Silnik DAYCO Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) DAYCO
Silnik DT Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) DT
Silnik ELWIS ROYAL Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) ERA
Silnik EUROL Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) EUROL
Silnik FA1 Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) FLENNOR
Silnik FRECCIA Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) FRECCIA
Silnik GLASER Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) GLASER
Silnik GLYCO Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) GOETZE
Silnik GSP Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) GSP
Silnik HEPU Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) HEPU
Silnik INTERVALVES Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) INTERVALVES
Silnik IPD Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) IPD
Silnik IPSA Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) IPSA
Silnik KAMOKA Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) KAMOKA
Silnik KAWE Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) KAWE
Silnik KNECHT Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) METELLI
Silnik MEYLE Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) MEYLE
Silnik NPS Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) NPS
Silnik OCAP Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) OCAP
Silnik OPTIBELT Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) PAYEN
Silnik PURRO Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) REINZ
Silnik RUVILLE Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) RUVILLE
Silnik TRISCAN Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) VAICO
Silnik VALEO Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) VALEO
Silnik VEMO Volvo 740 (744) 2.0 GLE sedan 116KM, 85kW, benzyna (1983.04 - 1984.07) VEMO
Producent:EUROL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100091
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100091
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja:  ACEA A3/B4
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN0700
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja:  Renault RN0700
Specyfikacja:  Renault RN0710
Specyfikacja:  VW 502.00
Specyfikacja:  VW 505.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 502.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100032
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100032
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00 (97)
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  SJ
Specyfikacja wg ACEA:  A2/B2
Specyfikacja wg ACEA:  E2
Zalecenie producenta oleju:  Allison C-4
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CG-4
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  Mack EO/L
Zalecenie producenta oleju:  MAN 271
Zalecenie producenta oleju:  MB 228.1
Zalecenie producenta oleju:  MTU type 2
Klasa lepkości wg SAE:  10W-30
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VDS
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100046
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100046
Specyfikacja:  VW 501.01/505.00 (97
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00 (97)
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Olej:  Olej mineralny
Specyfikacja:  ACEA A3/B3
Zalecenie producenta oleju:  Allison C-4
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CG-4
Specyfikacja wg API:  SJ
Specyfikacja:  Volvo VDS
Specyfikacja:  API SJ/CG-4
Specyfikacja:  Mack EO/L
Specyfikacja:  MAN 271
Specyfikacja:  MB 228.1
Specyfikacja:  MTU type 2
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100092
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100092
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja wg API:  SN
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-H2
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-B-025
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Specyfikacja:  MB-Approval 229.3
Specyfikacja:  Porsche A40
Specyfikacja:  PSA B71 2296 / PSA B
Specyfikacja:  Renault RN0700
Specyfikacja:  Renault RN0710
Specyfikacja:  VW 502.00
Specyfikacja:  VW 505.00
Dopuszczenie przez producenta:  VW 502.00
Dopuszczenie przez producenta:  VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100125
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100125
Olej:  Olej mineralny
Klasa lepkości wg SAE:  15W-40
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze