Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04)

Silnik ELRING Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ELRING
Silnik EUROREPAR Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) EUROREPAR
Silnik BOSCH Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BOSCH
Silnik KAMOKA Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KAMOKA
Silnik KNECHT Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KNECHT
Silnik SKV GERMANY Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SKV GERMANY
Silnik EPS Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) EPS
Silnik FEBEST Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GATES
Silnik MAXGEAR Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAXGEAR
Silnik AE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) AE
Silnik AJUSA Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) AJUSA
Silnik BREMI Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CORTECO Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ENERGY
Silnik ERA Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ERA
Silnik FA1 Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FA1
Silnik FACET Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FRECCIA
Silnik GLASER Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GLASER
Silnik GLYCO Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GLYCO
Silnik GOETZE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GOETZE
Silnik HART Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) HART
Silnik HELLA Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) HELLA
Silnik HENGST FILTER Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) HENGST FILTER
Silnik IPSA Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) IPSA
Silnik KAWE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KAWE
Silnik KW Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KW
Silnik LUCAS Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAPCO
Silnik METELLI Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) METELLI
Silnik MEYLE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MEYLE
Silnik NE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NE
Silnik NPS Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NPS
Silnik NRF Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NRF
Silnik OPTIBELT Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) OPTIBELT
Silnik PAYEN Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SCT - MANNOL
Silnik SNR Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SNR
Silnik SWAG Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SWAG
Silnik TRISCAN Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) VAICO
Silnik VEMO Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) WALKER PRODUCTS
Producent:AE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96037
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96037
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,10
Długość [mm]:  55,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,00
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
FOL136
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL136
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V94313
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94313
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  122,30
Materiał:  Bimetal
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  29,50
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V94041
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94041
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  122,45
Materiał:  Bimetal
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  32,50
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V94040
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94040
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  111,10
Materiał:  Bimetal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  35,10
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,98
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowo-niobowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V94312
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94312
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  122,50
Materiał:  Bimetal
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  32,50
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze