Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik KAMOKA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik BLUE PRINT Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik GLYCO Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GLYCO
Silnik HENGST FILTER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAHLE
Silnik FA1 Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FA1
Silnik INA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) INA
Silnik MOTUL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NISSENS
Silnik BGA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BGA
Silnik DENCKERMANN Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik K&N FILTERS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PAYEN Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HART
Silnik HELLA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HITACHI
Silnik IJS GROUP Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) JPN
Silnik KAWE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KAWE
Silnik KWP Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SKF Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OX 1075D
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 1075D
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  81,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,70
Długożć opakowania [cm]:  8,7
Wysokość opakowania [cm]:  11,00
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  73,5
Wysokość [mm]:  105
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  16,8
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  81,5
Grubość [mm]:  4,0
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 4233
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4233
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  285
Ciężar netto [g]:  318,0
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze