Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS do Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FILTRON
Silnik CONTITECH Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) CONTITECH
Silnik KNECHT Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik PURFLUX Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik COOPERSFIAAM Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) DRIVE +
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JP GROUP Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) JPN
Silnik MAXGEAR Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIBELT Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PURRO Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAN WEZEL Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0)
Kod produktu:
J5622007
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J5622007
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze