Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik KNECHT Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) MAHLE
Silnik KAMOKA Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik PURFLUX Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik COOPERSFIAAM Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JP GROUP Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) JPN
Silnik MAXGEAR Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIBELT Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PURRO Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAN WEZEL Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DR!VE+

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.11.0201
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0201
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  105,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  73
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.10.0647
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.10.0647
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  285,0
Szerokość [mm]:  234
Wysokość [mm]:  60,0
Długość 1 [mm]:  199
Szerokość 1 [mm]:  148
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze