Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik REINZ Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) REINZ
Silnik FILTRON Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik ELRING Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik SWAG Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik IPARTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPARTS
Silnik K&N FILTERS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik JAPKO Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JAPKO
Silnik FA1 Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik UFI Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik HENGST FILTER Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CONTITECH Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik INA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) INA
Silnik PURFLUX Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik VIKA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VIKA
Silnik ALCO FILTER Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik EPS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik MULLER FILTER Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik RAVENOL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik TOPRAN Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik BORSEHUNG Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik FACET Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik PAYEN Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FRAM Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik HART Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KAMOKA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOTORAD Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NTY
Silnik OEM Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRISCAN Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Vw ARTEON (3H7, 3H8) TSI R liftback 320KM, 235kW, benzyna (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 1217D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 1217D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  52,5
Wysokość [mm]:  112
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  23,9
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,0
Grubość [mm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  12,00
Ciężar netto [g]:  38,0
Długożć opakowania [cm]:  6,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 3502
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 3502
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  290
Wysokość 1 [mm]:  290,0
Długość całkowita [mm]:  290,0
Długość 1 [mm]:  175,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Długożć opakowania [cm]:  18,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,50
Ciężar netto [g]:  321,0
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 3503
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 3503
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Strefy klimatyczne:  Dla zimnych klimatów
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  71,3
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Długożć opakowania [cm]:  18,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,50
Ciężar netto [g]:  324,0
Do 100 dni na zwrot
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze