Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SOG do Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09)

Silnik ELRING Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) ELRING
Silnik REINZ Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) REINZ
Silnik FILTRON Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) FILTRON
Silnik FA1 Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) FA1
Silnik BOSCH Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) BOSCH
Silnik AJUSA Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) AJUSA
Silnik KAMOKA Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) KNECHT
Silnik HART Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) HART
Silnik IPARTS Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) IPARTS
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) MAHLE ORIGINAL
Silnik VAICO Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) VAICO
Silnik CHAMPION Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) CHAMPION
Silnik GATES Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) GATES
Silnik GLYCO Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) GLYCO
Silnik UFI Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) UFI
Silnik CLEAN FILTER Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) CLEAN FILTER
Silnik GOETZE ENGINE Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) GOETZE ENGINE
Silnik PURFLUX Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) AMC
Silnik ASHIKA Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) BORG & BECK
Silnik CONTINENTAL Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) COOPERS FIAAM
Silnik EUROREPAR Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) EUROREPAR
Silnik FEBEST Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) FEBEST
Silnik FRAM Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) FRAM
Silnik GLASER Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JAPANPARTS Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) JAPKO
Silnik JP GROUP Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MASTER-SPORT Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) MASTER-SPORT
Silnik NISSENS Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) NISSENS
Silnik NPS Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) NPS
Silnik OEM Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) OEM
Silnik OPTIMA Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) OPTIMAL
Silnik PAYEN Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) SOFIMA
Silnik SOG Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) SOG
Silnik TRISCAN Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) VEMO
Silnik WIX FILTERS Vw DERBY (86) 1.1 sedan 52KM, 38kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) WIX FILTERS
Producent:SOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A9-00109
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SOG
Kod:
A9-00109
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  105
Szerokość [mm]:  11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A SL
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Szerokość [mm]:  9
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze