Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie)

Silnik FILTRON Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BOSCH
Silnik OEM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) OEM
Silnik MOTUL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MOTUL
Silnik CASTROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CASTROL
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAHLE
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik HELLA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HELLA
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TOPRAN
Silnik FA1 Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MEYLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MEYLE
Silnik VAICO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VAICO
Silnik HART Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HART
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURRO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PURRO
Silnik GLASER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GLASER
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VIKA
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DAYCO
Silnik SACHS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SACHS
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DOLZ
Silnik GATES Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GATES
Silnik INA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SKF
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik ABAKUS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) EPS
Silnik ERA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FACET
Silnik FAE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GK
Silnik GSP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KW Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KWP
Silnik MAGNETI MARELLI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NPS
Silnik NTY Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SWAG
Silnik TEDGUM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VALEO
Silnik VEMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 977/1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 977/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  80
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciężar netto [g]:  294,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  8,05
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 4398/1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 4398/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  276
Ciężar netto [g]:  240,0
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
028 RS 10131 0N0
dostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
028 RS 10131 0N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  74,50
Numer komponentu:  1. R 1,20 PVD
Numer komponentu:  2. M 1,20 CrPC
Numer komponentu:  3. 3S 2,00 N
Ciężar netto [g]:  38,0
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 34 000S
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CIR 34 000S
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  620
Szerokość sieci [mm]:  395
Głębokość sieci [mm]:  16
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Wysokość opakowania [cm]:  18,00
Szerokość opakowania [cm]:  50,50
Długożć opakowania [cm]:  87,5
Do 100 dni na zwrot
516,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 34 000P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CIR 34 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  620
Szerokość sieci [mm]:  405
Głębokość sieci [mm]:  33
Producent:  MAHLE
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Wylot - sr. [mm]:  22
Dolot - sr. [mm]:  22
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Ciężar netto [g]:  1306,0
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Szerokość opakowania [cm]:  61,00
Długożć opakowania [cm]:  94,0
Do 100 dni na zwrot
634,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
028 RS 10131 0N1
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
028 RS 10131 0N1
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CLC 140 000S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CLC 140 000S
Jednostka:
szt
Szerokość opakowania [cm]:  11,60
Długożć opakowania [cm]:  14,4
Wysokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
588,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 30 000P
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CIR 30 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  615
Szerokość sieci [mm]:  406
Głębokość sieci [mm]:  26
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Producent:  MAHLE
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
Strefy klimatyczne:  Dla tropikalnej strefy klimatycznej
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Wylot - sr. [mm]:  22
Dolot - sr. [mm]:  22
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Wysokość opakowania [cm]:  11,70
Ciężar netto [g]:  2660,0
Długożć opakowania [cm]:  85,0
Do 100 dni na zwrot
785,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
028 PI 00167 002
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
028 PI 00167 002
Średnica cylindra [mm]:  75,01
Numer komponentu:  2. M 1.20 CrPC
Numer produkcyjny:  74 L 114
Numer komponentu:  3. 3S 2.00 N
Numer komponentu:  1. R 1.20 PVD
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  5
Sworzeń o śr. [mm]:  19
Długość trzpienia [mm]:  50
Wielkość kompresji [mm]:  30,84
Długość [mm]:  48,8
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
028 PI 00167 000
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
028 PI 00167 000
Numer komponentu:  2. M 1.20 CrPC
Numer komponentu:  1. R 1.20 PVD
Numer produkcyjny:  74 L 114
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  5
Sworzeń o śr. [mm]:  19
Długość trzpienia [mm]:  50
Wielkość kompresji [mm]:  30,84
Długość [mm]:  48,8
Średnica cylindra [mm]:  74,51
Numer komponentu:  3. 3S 2.00 N
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze