Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METZGER do Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik METZGER Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) METZGER
Silnik ABAKUS Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) ABAKUS
Silnik BORG & BECK Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) CORTECO
Silnik FRAM Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) FRAM
Silnik HART Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik MAHLE Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MAHLE
Silnik MAPCO Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik SWAG Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) VIKA
Producent:METZGER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324141
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324141
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  1
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Liczba przewodów:  1
Materiał:  CuSn (miedY-cyna)
Długość kabli:  250
Przekrój poprzeczny przewodu od [mm²]:  0,75
Przekrój poprzeczny przewodu do [mm²]:  0,75
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem termokurczliwo-zaciskowym
Dla numeru OE:  1J0973081
Dla numeru OE:  1J0973701
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324216
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324216
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  2
Długość kabli:  500
Wersja:  mit Stoßverbinder
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8030065
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8030065
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze