Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik METZGER Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) METZGER
Silnik ABAKUS Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) ABAKUS
Silnik BORG & BECK Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) CORTECO
Silnik FRAM Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) FRAM
Silnik HART Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik MAHLE Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MAHLE
Silnik MAPCO Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik SWAG Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle Autobus 113KM, 83kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (4)
Kod produktu:
F7-5075
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
F7-5075
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze