Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN do Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie)

Skrzynia Biegów FA1 Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) FA1
Skrzynia Biegów BORG & BECK Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) BORG & BECK
Skrzynia Biegów DT SPARE PARTS Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) DT SPARE PARTS
Skrzynia Biegów ESEN SKV Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) ESEN SKV
Skrzynia Biegów FAST Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) FAST
Skrzynia Biegów FEBEST Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) FEBEST
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów KAMOKA Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) KAMOKA
Skrzynia Biegów MAPCO Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) MAPCO
Skrzynia Biegów MAXGEAR Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) MAXGEAR
Skrzynia Biegów METALCAUCHO Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) METALCAUCHO
Skrzynia Biegów METZGER Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów SEIM Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) SEIM
Skrzynia Biegów TOPRAN Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) TOPRAN
Skrzynia Biegów TRISCAN Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) TRISCAN
Skrzynia Biegów VEMO Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 150 RWD (HV0F, UV0F) Platforma / podwozie 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
180004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180004
Jednostka:
szt
Długość wewnętrzna [mm]:  1035
Długość wewnętrzna [mm]:  1093
Długość zewnętrzna [mm]:  1374
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Długość zewnętrzna [mm]:  1287
Ciężar [kg]:  1,384
Do 100 dni na zwrot
566,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >
Problem ze zmianą biegów w samochodzie - możliwe przyczyny

Problemy ze zmianą biegów? Sprawdźcie najpopularniejsze przyczyny, dla których biegi nie chcą wchodzić

Zgodnie z założeniem wszystkich konstruktorów współczesnych aut, procedura zmiany biegów powinna być wykonywana szybko, łatwo i przyjemnie. Na taki właśnie efekt pracuje cały zespół elementów wspierających każde wykonane przez kierowcę przełożenie. Kiedy jednak któryś z tych elementów zaczyna zawodzić, odbija się to na pracy całej przekładni i zaczynają pojawiać się problemy ze zmianą biegów. Dlaczego tak się dzieje? Co może doprowadzić do tego typu awarii?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Sportshift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Różne oblicza skrzyni biegów Sportshift. Z czym tak naprawdę mamy tu do czynienia? Jak wygląda eksploatacja Sportshift?

Dla zdecydowanej większości kierowców skrzynia biegów Sportshift jest po prostu kolejną wersją dość popularnej przekładni półautomatycznej. Gdy jednak ktoś zaczyna bardziej interesować się tematem, może wpaść w niemałą dezorientację. Dlaczego?

czytaj więcej >
Kod/Symbol skrzyni biegów - jak go określić, gdzie go znaleźć?

Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?

Określenie kodu, nazywanego również symbolem skrzyni biegów, ma szczególne znaczenie przy wymianie samej przekładni, jaki i poszczególnych jej elementów lub elementów współpracujących. Gdzie tego kodu szukać? Jak określić go w sposób prawidłowy i jak ustrzec się przed najczęściej przy tej okazji popełnianymi błędami?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze