Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło EUROL do Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) SWAG
Sprzęgło LUK Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) LUK
Sprzęgło A.B.S. Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) ABE
Sprzęgło DELPHI Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło EUROL Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) FTE
Sprzęgło KAWE Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) LPR
Sprzęgło MOTUL Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) NK
Sprzęgło SACHS Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło VALEO Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VALVOLINE
Producent:EUROL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E801400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E801400
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 class 4
Specyfikacja:  SAE J1704
Dopuszczenie przez producenta:  Volkswagen 3057
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E801410
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E801410
Zalecenie producenta oleju:  BMW 83 13 0 139 899
Specyfikacja:  DOT 4 LV
Zalecenie producenta oleju:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  GM 19299570
Specyfikacja:  ISO 4925 class 6
Zalecenie producenta oleju:  Saab 93165410
Specyfikacja:  SAE J1704
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.14
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze