Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUK do Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09)

Sprzęgło LUK Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) MAXGEAR
Sprzęgło SACHS Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) SACHS
Sprzęgło BOSCH Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło A.B.S. Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) AISIN
Sprzęgło BLUE PRINT Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) BLUE PRINT
Sprzęgło CIFAM Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) DELPHI
Sprzęgło EUROL Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) EUROREPAR
Sprzęgło FEBEST Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) FEBEST
Sprzęgło FTE Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) FTE
Sprzęgło GIRLING Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) GIRLING
Sprzęgło IPARTS Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) IPARTS
Sprzęgło MECARM Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) MECARM
Sprzęgło METELLI Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) METELLI
Sprzęgło NK Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) NK
Sprzęgło NTY Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) NTY
Sprzęgło OEM Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) OEM
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SWAG Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) SWAG
Sprzęgło TRISCAN Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) TRISCAN
Sprzęgło TRW Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) TRW
Sprzęgło VAICO Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) VAICO
Sprzęgło VALEO Bmw 3 coupe (E46) 323 Ci coupe 163KM, 120kW, benzyna (1999.04 - 2000.09) VALEO
Producent:LUK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
500 0035 10
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
500 0035 10
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
512 0028 10
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
512 0028 10
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
199,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
511 0173 10
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
511 0173 10
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
339,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
623 3230 00
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
623 3230 00
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
562,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0122 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0122 10
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania:  8
Typ skrzyni biegów:  Półautomatyczny
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Do 100 dni na zwrot
1530,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
600 0033 00
niedostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
600 0033 00
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zamachowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1875,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze