Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło K2 do Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08)

Sprzęgło ATE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) ATE
Sprzęgło K2 Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) K2
Sprzęgło BREMBO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) TEXTAR
Sprzęgło TRW Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) TRW
Sprzęgło VALEO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) VALEO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) CASTROL
Sprzęgło FRENKIT Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) FRENKIT
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MOJE AUTO
Sprzęgło SACHS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) SACHS
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło DELPHI Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) DELPHI
Sprzęgło LUK Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) LUK
Sprzęgło ABE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) ABE
Sprzęgło AISIN Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BENDIX
Sprzęgło BIRTH Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BIRTH
Sprzęgło BLUE PRINT Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BORG & BECK
Sprzęgło BREDA LORETT Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BREDA LORETT
Sprzęgło CIFAM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) CIFAM
Sprzęgło ELF Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) ELF
Sprzęgło ENEOS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) ENEOS
Sprzęgło ERT Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) ERT
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) FTE
Sprzęgło GIRLING Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) GIRLING
Sprzęgło GULF Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) GULF
Sprzęgło IPARTS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) IPARTS
Sprzęgło JURID Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) JURID
Sprzęgło KAWE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) KAWE
Sprzęgło LPR Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) LPR
Sprzęgło MAGNETI MARELLI Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MAGNETI MARELLI
Sprzęgło MAPCO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MAPCO
Sprzęgło MECARM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MECARM
Sprzęgło METALCAUCHO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) METALCAUCHO
Sprzęgło METELLI Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) METELLI
Sprzęgło METZGER Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) METZGER
Sprzęgło MEYLE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MEYLE
Sprzęgło NK Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) NK
Sprzęgło OEM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło PROTECHNIC Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) PROTECHNIC
Sprzęgło QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) RAVENOL
Sprzęgło REMSA Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) REMSA
Sprzęgło ROADHOUSE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) ROADHOUSE
Sprzęgło RYMEC Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) RYMEC
Sprzęgło SACHS (ZF SRE) Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) SACHS (ZF SRE)
Sprzęgło SAMKO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) SAMKO
Sprzęgło SKF Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) SKF
Sprzęgło STATIM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) STATIM
Sprzęgło SWAG Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) SWAG
Sprzęgło TEXACO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) TRISCAN
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło VAICO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) VAICO
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) VALVOLINE
Sprzęgło VEMA Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) VEMA
Producent:K2

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K2
0 (0)
Kod produktu:
T104
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T104
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0)
Kod produktu:
T108
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T108
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

K2
0 (0)
Kod produktu:
T11
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0)
Kod produktu:
C71
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
C71
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze