Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło NK do Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06)

Sprzęgło CORTECO Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) CORTECO
Sprzęgło GATES Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) GATES
Sprzęgło OEM Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) OEM
Sprzęgło A.B.S. Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) AISIN
Sprzęgło ATE Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) ATE
Sprzęgło EUROL Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) EUROREPAR
Sprzęgło KAWE Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) KAWE
Sprzęgło LINEX Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) LINEX
Sprzęgło LIQUI MOLY Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) LIQUI MOLY
Sprzęgło METALCAUCHO Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) METALCAUCHO
Sprzęgło MOTUL Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) MOTUL
Sprzęgło NK Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) NK
Sprzęgło NSK Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) NSK
Sprzęgło QUINTON HAZELL Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Sprzęgło SASIC Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) SASIC
Sprzęgło SEIM Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) SEIM
Sprzęgło SNR Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) SNR
Sprzęgło TRISCAN Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) TRISCAN
Sprzęgło TRW Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) TRW
Sprzęgło VEMA Citroën BX (XB-_) 19 GTi liftback 122KM, 90kW, benzyna (1984.10 - 1994.06) VEMA
Producent:NK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
921913
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
921913
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  674/474
Ciężar netto [kg]:  0,46
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
139912
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
139912
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  200
Profil piasty:  20,8x18,2-18N
Ciężar netto [kg]:  3,88
Do 100 dni na zwrot
248,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
139923
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
139923
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  200
Profil piasty:  20,8x18,2-18N
Ciężar netto [kg]:  3,88
Do 100 dni na zwrot
371,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze