Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło K2 do Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie)

Sprzęgło ATE Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło TRW Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALEO Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Dodge CHALLENGER coupe 5.7 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2010.01 - obecnie) VALVOLINE
Producent:K2

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T104
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T104
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T108
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T108
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T11
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C71
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
C71
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze