Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło K2 do Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie)

Sprzęgło ATE Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło AKRON-MALÒ Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło DELPHI Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło DENCKERMANN Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) DENCKERMANN
Sprzęgło ELF Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAWE Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło MEYLE Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło STATIM Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) STATIM
Sprzęgło TEXACO Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Fiat 500X (334_) 1.4 4x4 (334AXF22) SUV 170KM, 125kW, benzyna (2015.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:K2

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T104
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T104
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T108
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T108
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T11
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C71
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
C71
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze