Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUK do Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01)

Sprzęgło AKRON-MALÒ Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BOSCH Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) BREMBO
Sprzęgło EUROREPAR Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) EUROREPAR
Sprzęgło KAWE Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) KAWE
Sprzęgło LPR Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) LPR
Sprzęgło LUK Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) LUK
Sprzęgło SAMKO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) liftback 215KM, 158kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) SAMKO
Producent:LUK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
624 3125 00
niedostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
624 3125 00
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Do 100 dni na zwrot
994,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze