Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło CASTROL do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VAICO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 43 4-matic (213.264) Kombi 401KM, 295kW, benzyna (2016.10 - obecnie) RAVENOL
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
466630
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
466630
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  SAE J1703
Specyfikacja:  SAE J1704
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja:  JIS K2233
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze