Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło A.B.S. do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MECARM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MECARM
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 214 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALEO
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DOT4
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze