Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie)

Sprzęgło ATE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło AISIN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BENDIX Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło DELPHI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) JURID
Sprzęgło LUK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) LUK
Sprzęgło MEYLE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NPS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NPS
Sprzęgło OEM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SKF Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SKF
Sprzęgło STATIM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) STATIM
Sprzęgło TEXACO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LIQUI MOLY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3085
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3085
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 3
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8834
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
8834
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 3
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3086
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3086
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze