Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MOJE AUTO do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07)

Sprzęgło ATE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ATE
Sprzęgło K2 Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) K2
Sprzęgło BREMBO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) VALEO
Sprzęgło TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) CASTROL
Sprzęgło CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) CORTECO
Sprzęgło LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MOJE AUTO
Sprzęgło OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) OEM
Sprzęgło BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BENDIX
Sprzęgło COFLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) COFLE
Sprzęgło DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) DELPHI
Sprzęgło ELF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ELF
Sprzęgło ENEOS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ENEOS
Sprzęgło EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) EXEDY
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło GIRLING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GIRLING
Sprzęgło GULF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GULF
Sprzęgło HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) HART
Sprzęgło HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) HELLA
Sprzęgło JURID Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) JURID
Sprzęgło KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) KAWE
Sprzęgło LINEX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) LINEX
Sprzęgło LPR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) LPR
Sprzęgło MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) MEYLE
Sprzęgło NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) NK
Sprzęgło ORGANIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) ORGANIKA
Sprzęgło QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SAMKO
Sprzęgło SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SEIM
Sprzęgło SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SWAG
Sprzęgło TEXACO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) VALVOLINE
Producent:MOJE AUTO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOJE AUTO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOJE AUTO
Kod:
61-100
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze