Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło OEM do Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło TOPRAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TOPRAN
Sprzęgło SACHS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SACHS
Sprzęgło SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SWAG
Sprzęgło SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SASIC
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) A.B.S.
Sprzęgło ATE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BLUE PRINT
Sprzęgło EUROL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FTE
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HELLA PAGID
Sprzęgło HELLA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HELLA
Sprzęgło IPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) IPARTS
Sprzęgło KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KAWE
Sprzęgło MAPA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAPA
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAXGEAR
Sprzęgło MECARM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MECARM
Sprzęgło NK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NK
Sprzęgło OEM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) OEM
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SBS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SBS
Sprzęgło SNR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SNR
Sprzęgło TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TRISCAN
Sprzęgło TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TRW
Sprzęgło VALEO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) VALEO
Sprzęgło WESTLAKE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) WESTLAKE
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21511044092
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
21511044092
Jednostka:
szt
Szerokość nominalna [mm]:  34
Długość całkowita [mm]:  20,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  24
Rozstaw widełek [mm]:  61,3
Do 100 dni na zwrot
272,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze