Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FEBEST do Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie)

Sprzęgło FEBEST Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło SKF Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) SKF
Sprzęgło A.B.S. Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AKRON-MALÒ Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BOSCH Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FAST Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) FAST
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło LPR Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło NTY Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) NTY
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SAMKO Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 HDi 150 4x4 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) SWAG
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2581-BOXII
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2581-BOXII
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,265
Długożć opakowania [cm]:  21,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,5
Wysokość opakowania [cm]:  5,5
Do 100 dni na zwrot
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze