Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12)

Sprzęgło ATE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TEXTAR
Sprzęgło TRW Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TRW
Sprzęgło VALEO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GULF
Sprzęgło JP GROUP Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) JP GROUP
Sprzęgło JURID Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) JURID
Sprzęgło LUK Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LUK
Sprzęgło MEYLE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SACHS
Sprzęgło TEXACO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze