Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Sprzęgło K2 Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) K2
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło VALEO Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VALEO
Sprzęgło ATE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ATE
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło TRW Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TRW
Sprzęgło FERODO Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FERODO
Sprzęgło SACHS Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SACHS
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło VAICO Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VAICO
Sprzęgło LUK Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LUK
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FTE
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło IPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło JP GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło JURID Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) JURID
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SACHS (ZF SRE) Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SACHS (ZF SRE)
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera 4S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze